Blog

Horgonyszöveg – a linképítés legfontosabb eszköze

A horgonyszöveg az a néhány szóból, kifejezésből álló szöveg, amire a weboldalunkról más oldalra mutató linket építjük. Rákattintva a látogató azon az oldalon vagy aloldalon találja magát, ahova irányítani szeretnénk.
A nagy kérdés, hogy fel tudja-e a horgonyszövegünk kelteni az olvasó érdeklődését annyira, hogy rákattintson arra. Ezért meg kell találni az ideális tartalmú és hosszúságú horgonyszöveget, ami lehetőség szerint a kulcsszót is tartalmazza és a megfelelő helyeken elhelyezni azt a szövegben.

Elolvasom!

Miért van szükség a kulcsszó sűrűség vizsgálatra?

A kulcsszókutatás eredményeképp megtalált kulcsszót a keresőoptimalizálás legfőbb eszközeként használjuk a webhelyünkön. Segítségével – ha jól választottuk meg – előbbre, sőt, akár első helyre kerülhetünk a kereső találati listáján.
Természetesen nemcsak azzal érhetjük el céljainkat, ha a jó kulcsszót találjuk meg, de azzal is, ha ideális a kulcsszó sűrűség a honlapon. Ehhez azonban ismerni kell a kulcsszó sűrűség fogalmát, optimális arányát és a mérésének eszközeit.

Elolvasom!
CTR jelentése

A CTR jelentéséről és jellemzőiről érthetően

Arról, hogy mi a CTR definíciója és hogyan lehet kiszámolni, valamint pozitív irányba befolyásolni, csekély számú és legfőképp rövidke leírásokat találhatunk a keresőben. Pedig a honlapunk keresőoptimalizálása szempontjából csöppet sem mellékes, hogy milyen CTR mutatóink vannak.
Nézzük, mit is takar ez a kifejezés, és mi köze van a kulcsszavakhoz és a linképítéshez webhelyünkön.

Elolvasom!

Ugrás a találati lista elejére: a keresési szándék ismeretével

Számos esetben találkozunk olyan webhelyekkel, amelyek a keresőoptimalizálás szabályainak megfelelnek, releváns és érdekes tartalmakkal várják a felhasználókat, mégsem szerepelnek jól a Google találatok között.
Hiába a kulcsszavakra optimalizált tartalmak, a szorgalmas linképítés, ha a honlap tulajdonosa nem veszi figyelembe a keresési szándékot. Azért, hogy ennek a követelménynek eleget tegyünk, előbb tisztázni kell, mi az a keresési szándék és milyen típusai vannak.

Elolvasom!

Miért kell a tartalommarketinggel foglalkozni?

A tartalommarketing, angolul content marketing a marketing egy formája, ami különböző tartalmak előállításával, publikálásával és terjesztésével éri el céljait. A tartalom természetesen nem csupán szöveget jelent, bár a jó írások, bejegyzések, blogcikkek hatása megkérdőjelezhetetlen. Azonban vannak olyan célcsoportok, akik esetében a képi tartalmak, a videók vagy hanganyagok (podcastok) eredményesebbek lehetnek.

Elolvasom!
Google indexelés

Mitől függ, hogyan indexeli a Google az oldalunkat?

Általában természetesnek vesszük, hogy a keresőben a weboldalainkat megtaláljuk, ha rákeresünk. De mi van akkor, ha nincs találat? Ennek oka az lehet, hogy a keresőrobotok valamiért elsiklottak az oldal felett, nem indexelik, esetleg károsnak nyilvánították azt. 

Elolvasom!
A technikai SEO 7 alapvető beállítása

A technikai SEO 7 alapvető beállítása

A technikai SEO a honlap SEO-t felépítő hármas egyik tagja, méghozzá abból is az, amelyik a keresőoptimalizálást megalapozza. Amennyiben szeretnénk erős alapokra építkezni, elsődlegesen a webhely technikai beállításait szükséges kivitelezni.

Elolvasom!
A keresőoptimalizálás ára

Mitől függ a keresőoptimalizálás ára?

Amikor egy vállalkozás felismeri a keresőoptimalizálás, a kulcsszókutatás és linképítés fontosságát, el kell döntenie, hogy hajlandó-e erre pénzt is áldozni. A webhelytulajdonos elkezdheti maga is a SEO folyamatát vagy megbízhat vele egy SEO szakembert is.

Elolvasom!

Weboldal elemzési útmutató

Méltán merül fel a kérdés, miért kell elemezni a weboldalakat? Aki még nem foglalkozott keresőoptimalizálással – ez az itthoni vállalkozások csaknem fele a kutatások szerint – annál nem vetődik fel a webhely elemzése, mint lehetőség.

Elolvasom!
SEO jelentése

Mindig is érdekelt a SEO jelentése? Most megtudhatod, mi az!

SEO: halljuk, olvasunk róla nap, mint nap, körülbelül mindenki tudja is, hogy mit jelent. De ha el kell magyarázni valakinek, aki kevésbé értesült, akkor bizonytalanul vágunk bele. Így van ezzel az emberek többsége akkor is, ha a SEM, a SEA, az On-Page vagy Off-page SEO jön szóba.
Vannak ugyan, akik azt gondolják, legyenek ezzel a marketingesek tisztában, a cégvezetőnek, vállalkozónak nem ez a dolga. Való igaz, hogy egy szakértőnek ezt álmából felébredve is tudnia illik, azonban a keresőoptimalizálási alapokkal minden online piaci résztvevőnek tisztában kell lennie!

Elolvasom!
Versenytárs elemzés

Mire jó a versenytárselemzés?

A versenytárselemzés vagy konkurenciakutatás segítség lehet egy vállalkozás indításánál éppúgy, mint a már meglévő cég esetében. Megismerhető általa a piacon lévő más cégek stratégiája, termékeik

Elolvasom!

Keresőoptimalizálás: az online láthatóság eszköze

Egy kezdő vállalkozásnak, az online térbe újonnan belépő KKV-nak az internetet elárasztó „zajban” rendkívül nehéz láthatóvá válnia. Hiába az innovatív, hiánypótló termék vagy szolgáltatás, a dizájnos és trendi honlap, ha a kereső sokadik oldalára pozícionálja a Google, ahova nem jut már el a látogató.
Ez egy profi marketing szakember segítségével áthidalható, azonban a költséget egy induló vállalkozás nem mindig tudja bevállalni. Szerencsére van megoldás: webhelyünk a keresőoptimalizálással (SEO) akár napról-napra előre kerülhet a keresőben.

Elolvasom!